Kategorie

PayU - Bezpieczne płatności internetowe

Informacje posprzedażowe

Co powinienem znaleźć w przesyłce?
Jak mogę otrzymać duplikat faktury?
Faktura zawiera błędy - jak ją poprawić?
Jak mogę złożyć reklamację?
Czy mogę zwrócić zakupione rzeczy?
Chciałbym zaproponować korzystne zmiany w sklepie - jak to zrobić?

Co powinienem znaleźć w przesyłce?

W przesyłce znajdują się zawsze zakupione towary, dowód zakupu (faktura lub paragon fiskalny) oraz formularz odstąpienia od umowy. W przypadku braku którejś z tych rzeczy prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Zapoznaj się także z instrukcją postępowania przy odbiorze przesyłki.

 

Jak mogę otrzymać duplikat faktury?

Tak, prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta.

 

Faktura zawiera błędy - jak ją poprawić?

W zależności od rodzaju błędu konieczne będzie wystawienie faktury korygującej lub noty księgowej. Prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta, ustalimy dalszy tok postępowania.

 

Jak mogę złożyć reklamację?

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz tutaj.

 

Czy mogę zwrócić zakupione rzeczy?

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz tutaj - Czy mogę zwrócić zakupione rzeczy?

 

Chciałbym zaproponować korzystne zmiany w sklepie - jak to zrobić?

Zdanie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie i pomysły. Zachęcamy do przekazania ich bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta.