Kategorie

PayU - Bezpieczne płatności internetowe

Reklamacje

Masz problem z zakupionymi produktami? Dużą uwagę przywiązujemy do tego aby klienci byli w pełni zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Niestety czasem zdarza się, że produkty posiadają wady. Jesteśmy "tylko" ludźmi i możemy popełniać błędy, np. coś przeoczyć. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta dokładnie opisując problem a postaramy się pomóc.

Pragniemy ponadto zaznaczyć, że nie świadczymy profesjonalnej pomocy technicznej dla produktów sprzedawanych w sklepie. Świadczyć ją może jedynie producent lub dystrybutor. Niemniej jednak zawsze staramy się pomóc w ramach naszych możliwości. Ponadto zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi w internecie (np. na forach dyskusyjnych i blogach) o zakupionych produktach. Możliwe, że to właśnie tam znajdują się najcenniejsze wskazówki, które pomogą rozwiązać występujące problemy.

Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Zachęcamy również do zapoznania się z następującymi tematami z Działu Pomocy:
Co powinienem znaleźć w przesyłce?
Jak postępować podczas odbioru przesyłki?

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Macie Państwo po wykryciu wady prawo:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (InternetowyButik.pl – Wealth Care Artur Szczepkowski, ul. Skarbka z Gór 15P/42, 03-287 Warszawa) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosimy my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów
z nami.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: klient@internetowybutik.pl.

Załączniki:
- formularz reklamacyjny